زيد الخفاجي المدير العام
ليس لديه اي اوسمه عدد المساهمات : 3976 ردود : 8994 السٌّمعَة : 12 تاريخ التسجيل : 04/07/2012 العمر : 30 الموقع : العراق
| موضوع: أغرب قصه حب ..!! الإثنين سبتمبر 17, 2012 8:18 pm | |
|
أغرب قصه حب ..!! | ♥ | ♥
محمد : أفتكر إننا آخر إتنين ما مرتبطين في العالم
دلآل : آي .. كل صحباتي مرتبطات إلا أنا
و كل واحد فينا عايش من غير حبيب
محمد : أقوليك حاجة ؟! تعالي نلعب لعبة
دلآل : لعبة شنو ؟!
محمد : تعالي نرتبط لمدة 30 يوم , أبقى حبيبك فيهم و تبقي حبيبتي
لحدي ما الـ 30 يوم يخلصو
دلآل : مممم , فكره حلوة و أنا كده كده فاضية طول الفترة الجاية | ♥ | ♥
اليوم 1 >>
محمد و دلآل قعدو مع بعض في كافتريا راقية و إتونسو كتير مع بعض
اليوم 4 >>
مشو السينما سوا و حضرو فيلم رومانسي .. و عاشو وقت مميز
و محمد مسك يد دلآل لأول مرة
اليوم 12 >>
محمد عزم دلآل للملاهي و دخلو بيت الأشبآح
دلآل كانت خايفة شديد و حاولت تمسك يد محمد
بس غلطت و مسكت يد واحد تاني و قعدو هي و محمد يضحكو على الموقف ده
اليوم 14 >>
كل البقى يشوفهم بيقول إنهم أجمل حبيبين
و بيدعو ليهم الله إنهم ما يحرمهم من بعض .. و كانو أحلى إتنين في الدنيا
اليوم 20 >>
دلآل عزمت محمد يمشو البحر و ركبو مركب
و هم في وسط النيل دلآل همست بكلام لمحمد لكن هو ما سمعو
اليوم 28 >>
ركبو الباص و بسبب الطريق المتعرج الباص عمل حادثة بسيطة ..
و دلآل ضربت راسها و نـآمت على كتف محمد عشان إتجرحت و راسها واجعها
اليوم 29 >>
الساعه 11:27 قبل منتصف النهآر
فاضل 33 دقيقة و الـ 30 يوم يخلصو
محمد و دلآل قاعدين في نفس المكان الكانو فيهو
من 30 يوم لما إتفقو يلعبوا اللعبة دي
محمد : أنا عطشان يا دلآل , عايزة تشربي حاجة ؟!
دلآل : شكراً تسلم لي .. جيب أي حاجة من ذوقك
محمد : حاضر .. ثوآني و أرجع ما حتأخر
مرت 20 دقيقة و محمد ما رجع
لحدي ما دلآل إتفاجأت بواحد غريب بيتكلم معها
الغريب : إنتي صاحبة الشاب الكان قاعد هنـآ ؟!
دلآل : آي , ليه في شنو ؟!
الغريب : سواق عربية ضربو و هو بعدي الظلط
هو هسي في الإسعآف ماشين على المستشفى و و الله حالتو صعبة شديد
الساعه 11:57
الدكتور طلع من غرفة الطوارىء و كان في يدو قزازة بارد و جواب لدلآل
الدكتور : نحنا لقينا الحاجات دي معـآهو
دلآل قرأت الجواب وكان بيقول : | ♥
" دلآل .. الجواب ده أنا كتبتو من كم يوم ,
أنا لقيتك إنسانة رقيقة و حلوة شديد ,
و لقيت نفسي بحبك بجد من غير ما أحس ,
إبتسامتك الحبيتها عمري ما حنساها ,
و كل حاجة حصلت بينا في لعبة الـ 30 يوم خلتني أعشقك ..
و قبل ما الـ 30 يوم يخلصو أتمنى إنك تكونى
حبيبتى بجد لآخر يوم فى عمري .. بحبك يا دلآل .. " | ♥
دلآل رمـت الجواب يدهـا و دخلت غرفة الطواريء
و صرخت في محمد و عيونها كلها دموع :
" محمد .. ما عايزاك تموت .. أنا بحبك ,
متزكر يوم كنا في المركب ؟!
و أنا همست بكلام إنت ما سمعتو ..
أنا كنت بتمنى إننا نفضل مع بعض للأبد
و نكون مستمرين في اللعبة لآخر يوم في حياتنا ..
أرجوك ما تخليني يامحمد , حرام عليك ما تعمل فيني كده " | ♥
في اللحظة دي الساعة 12 دقت
و قلب محمد إتوقف .. مات محمد .. و كانو 30 يوم زي ما إتفقو بالظبط . | ♥
< النهاية > | ♥
♥ الخلاصة ♥
أعطي كل المشاعر لمن تحب , إجعله يشعر أنه أغلى من الدنيا ,
لأنه عندما يرحل ستحزن عليه أشد الحزن ,
و سيكون وقت المشاعر قد فات أوانه ..
إذا كنت أغضبته إذهب إليه و أرضيه ..
فلو كان لا يحبك ما كان غضب أو إنجرح منك ..
إحتويه داخلك و إحفظه بقلبك قبل أن يصبح ذكرى ♥
مجـــــــــــهولـــــــــــــــ
| |
|
رونق عضومبدع
ليس لديه اي اوسمه عدد المساهمات : 262 ردود : 277 السٌّمعَة : -1 تاريخ التسجيل : 03/10/2012 العمر : 28 الموقع : الـعـراق_الـنـجـف
| موضوع: رد: أغرب قصه حب ..!! الخميس أكتوبر 04, 2012 1:43 pm | |
| | |
|